Thursday, June 11, 2009

timesquare

Beberapa hari yang lalu saya membawa anak-anak ke Kuala Lumpur. Bercuti dan bersama anak-anak untuk lebih mendekati mereka. Anak mengajak ke Timesquare untuk bermain bowling dan menaiki rollercoster. Dalam suasana yang susah untuk sampai ke destinasi ini akhirnya kami sampai. Anak-anak memulakan permainannya dengan menaiki rollercoster. mereka sangat gembira. Selepas itu bermain bowling.
Waktu zohor saya dan anak-anak bersembahyang di kawasan ini di tingkat lapan. Syukur kepada Allah ramai yang bersembahyang. Anak-anak muda bersembahyang. Ramai anak-anak muda belasan tahun bersembahyang. Saya sungguh berasa bangga kerana di zaman ini masih ramai anak-anak muda menunaikan suruhan Ilahi. Alhamdulilah. saya sedikit terkilan kerana anak-anak tersebut sembahyang, apabila sujud ternampak aurat. Mereka memakai kemeja t yang singkat. Ini menampakkan aurat. Saya berpesan agar apabila sembahyang masukkkan baju ke dalam seluar supaya semasa sujuk tidak nampak aurat. Semoga anak-anak bersembahyang tidak batal. Semoga anak-anak muda berjaya.

2 comments:

  1. uiks..mai kl x koling2 pun....

    ReplyDelete
  2. Awat tak mai rumah kami.. boleh la buat makan makan.. kumpul keluarga gitu.. hmm tak pa .. next time ye acik.

    ReplyDelete